niedziela, 12 lipca 2015

Brzydkie kaczątko czy łabędź?

W życiu musi być zachowana równowaga. Każdy z nas ma plusy i minusy , zalety i wady.
Dzisiaj piszę o wadach i kompleksach. Śmiem twierdzić , że nie istnieje człowiek idealny w swojej ocenie. Każdy z nas ma w sobie coś ,,do poprawki''. Zdajemy sobie z tego sprawę , czasem to poprawiamy , innym razem ignorujemy . Lub trzecie , najgorsze rozwiązanie : ktoś to zauważa.
Subtelne zwrócenie uwagi ? Okej. Szkoda , że najczęściej nasze wady wytykane są głośno , bezpretensjonalnie i niekulturalnie. W większości przypadków przez mało myślących ludzi. Takie ,szczodre' opinie mają na celu poniżenie , ośmieszenie i postawienie osoby w złym świetle.
Zazdroszczę tym , po których spływa to jak po przysłowiowej kaczce...dlaczego człowiek nie może być dla człowieka człowiekiem ? Zamiast tego nawzajem wykorzystujemy swoje słabości. Nie wszyscy są tak wytrzymali psychicznie. Najbliższy przykład? Ja.
Od zawsze zdana na łaskę innych , potulna i łatwowierna. Usiłowałam ignorować wyzwiska , nękanie psychiczne. Rówieśnicy bywają okrutni , w moim przypadku dlatego , że nie jestem taka szczupła ani piękna jak oni. Nie przytoczę Wam dosłownych słów , ponieważ nie chcę , żeby mój blog był +18 :)
Kompleksy to błędne koło. Twoja uśpiona pewność siebie zaniża Twoją wartość ogólną i warstwową , przez co zaczynasz wątpić. Ludzie to zauważają i wykorzystują. Wtedy zaczynają się schody. Ci ,,źli'' robią Ci wodę z mózgu poprzez wmawianie farmazonów , które (nieodwołalnie) stają się dla Ciebie prawdą. Wierzysz w te kłamstwa tylko dlatego , że zbyt wcześnie przekreśliłeś siebie. Wiem , o czym mówię. Do niedawna wylewałam morza łez z powodu kilku ludzi ze zbyt wielkim ego.
Pisanie bloga stało się moją terapią ♥ Teraz jestem silna i nie biorę do serca krytyki ludzi , którymi nie przejmuje się nikt. Wy też macie jakieś przykre doświadczenia? Możecie do mnie napisać maila na podany w zakładce ,,kontakt'' adres. Oczywiście zachowam pełną anonimowość. Nie jesteśmy sami ! Najgorsze , to dać sobą pomiatać. Każdy człowiek zasługuje na szacunek i szczęście  ☘
  Tylko od Ciebie zależy , czy dasz sobie szansę.
Bo jak każdy z siedmiu miliardów ludzi żyjących na Ziemii jesteś piękny , niepowtarzalny , zdolny i stworzony do miłości ❤❤❤

Have a nice day !
Also night :D

1 komentarz:

  1. Wiesz, przeczytałam dużo notek, ale ta mnie wzrusza ;'( Jest szczera, życiowa. Mam nadzieję, że w przyszłości będę pisać tak jak ty. Szczerzę mówiąc ja nie mam takich problemów, wiem nie jestem idealna, czasami zbyt krytyczba dka siebie. Zastanawiam się tylko czemu masz tak mało obserwatorów z tak pięknymi notkami? Tak, blog to faktycznie terapia. Zaobserwuje zaraz, czekam na kolejny post. :3

    OdpowiedzUsuń