niedziela, 31 maja 2015

Powrót!

Przepraszam , że tak długo mnie nie było. Nie dość , że nie miałam internetu , to w dodatku wszystko , co najgorsze zwaliło mi się na głowę. Nie mam pojęcia , co robić dalej z blogiem. Moje opowiadania są chyba kiepskie :) Buuu ...koniec tematu. Co tam u Was? Jeszcze majowy wietrzyk niesie zapowiedź gorącego lata , wakacji ...może ktoś z Was się zakocha. Tak prawdziwie ; bezwarunkowo , instynktownie , bez ozdobników , na zawsze. Mogę Wam dać jedną radę : jeśli macie w sercu tą jedną osobę , ale nie jest dane Wam być z nią - nie próbujcie rzucać się w ramiona kogokolwiek ; zapełniać tej pustki. Ostatnio myślałam nad tym , czy zakochanie się w kimś wbrew sobie i wszystkiemu jest możliwe. Nie doceniałam najsilniejszego żywiołu , jakim jest miłość.
Wszyscy mamy uczucia. Wszyscy kiedyś pękamy.

Wszystkie te smutki, których doświadczyłem
Prowadzą mnie do przekonania, że
Wszystko jest bałaganem
Imagine Dragons - Dream

Czasem tego Nam trzeba. Takiej burzy w życiu. Ogromnych zawirowań , by wszystko wróciło do porządku dziennego. Takiego wiatru , który zmiecie wszystkich idiotów z naszego pola widzenia ; takiego deszczu , który zmyje ślady łez , czerń myśli i rany serc. Takiej ciemności , która pochłonie te twarze i wspomnienia. Iskra potrafi rozniecić ogień. Ten , nieokiełznany może zniszczyć wszystko , co napotka na swojej drodze. Lub skupisko martwej materii , która eksploduje niczym Supernova , wydając nową gwiazdę. Przecież to tylko gwiazd naszych wina.  A noc często nie daje snu...


,,Nie zrobisz tego '' - słowa , po których możesz wszystko.
.........
Rób rzeczy , których się boisz.
.....
Zły dzień? Połóż rękę na klatce piersiowej. Czujesz bicie? To się nazywa cel. Jesteś tu z jakiegoś powodu , pamiętaj ♥.
......
Nie wolno Ci się bać.
..... Oddychaj tlenem , a nie wspomnieniami.
I nie obracaj się.



Na dzisiaj tyle Miśki :* Do napisania ^^

3 komentarze:

  1. Fajnie, że na nowo zaczynasz dodawać posty :) Opowiadanie jeszcze będzie???
    Marzenie, żeby był taki wiatereł co mi wszystkich idiotów pousuwa, chociaż nie wiem czy byłoby dużo osób na tej emmm.... Uznajmy, że będę się trzymać tych kilku poddanych wsi :)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń